Transfer z lotniska Tegel (Berlin)
do Hanoweru

Serwis transferów lotniskowych UniTaxi.pl pomoże Ci zamówić taxi z lotniska Tegel (Berlin) → Hanower.
Symbol waluty

Koszt zamówienia nie ulega zmianie

Symbol samolotu

Bezpłatna godzina oczekiwania

Symbol talerza

Kierowca spotka z imienną tabliczką

Znak bagażu

Kierowca pomoże z bagażem

Najlepszym sposobem na dostanie się z lotniska Tegel (Berlin) do Hanoweru jest indywidualny transfer taxi, podróż zajmie 160 minut i kosztuje od EUR. Zamawiasz samochód z wyprzedzeniem, wskazujesz czas i miejsce wyjazdu, a kierowca spotka się z Tobą, pomoże z bagażem i wygodnie zawiezie. Cena za taxi jest ustalana z góry i nie zmienia się po rezerwacji. Na oficjalnej stronie UniTaxi do wyboru jest 0 samochodów: od niedrogich "" dla osób i -osobowych minibusów po taksówki VIP za EUR do podróży służbowych.

Ceny taksówek z lotniska Tegel (Berlin) do Hanoweru

Odległość: 283 km. Czas podróży: 160 min.
Niestety nic nie znaleziono. Spróbuj wyszukać z naszymi partneramiKiwiTaxi.
Dodatkowe usługi, które można dokupić za opłatą w zależności od trasy:
feature serviceFotelikfeature serviceWoda pitnafeature serviceDodatkowa godzina oczekiwaniafeature serviceAnglojęzyczny kierowca

Jak zarezerwować taxi z lotniska Tegel (Berlin)?

Ty wybierasz trasę i samochód
Możesz zamówić taksówkę w Niemczech z lotniska Tegel (Berlin) do Hanoweru o dowolnej pojemności - od taniego dla osób do -osobowego autobusu na transfer grupowy.

Wypełnij formularz zamówienia i wybierz metodę płatności
Określ datę i godzinę spotkania. Za przelew można zapłacić kartą na stronie internetowej lub gotówką u kierowcy. Po dokonaniu rezerwacji na pocztę zostanie wysłany voucher potwierdzający podróż.

Kierowca spotyka Cię ze znakiem na lotnisku
W odpowiednim czasie kierowca będzie na Ciebie czekał na miejscu. Zawiezie Cię do samochodu, pomoże z bagażami i zawiezie do hotelu.

Korzyści z transferu w Niemczech

1. Całodobowe wsparcie w języku rosyjskim przez telefon i na stronie internetowej.
2. Oczekiwanie w przypadku opóźnienia lotu. Godzina bezpłatnego oczekiwania na lotnisku.
3. Możesz bezpłatnie anulować transfer w Niemczech lub zmienić zamówienie na dzień przed podróżą.

Mapa trasy: Lotnisko Tegel w Berlinie → Hanower

*Trasy są podawane wyłącznie w celach informacyjnych.

152 opinie ze średnią oceną 4.81 na 5

Po długim locie cudownie było mieć wszystko w porządku, gdy kierowca spotkał mnie na lotnisku. Był szybki, profesjonalny i przyjazny. Jazda do celu przebiegła bezproblemowo.
Komfortowy samochód Super Klasa, przestronne czyste wnętrze, uprzejmy kierowca, przyjemnie się z nim rozmawia! Przyjechałem bez zwłoki, nawet 10 minut wcześniej.Przejrzysta, prosta i tania aplikacja UniTaxi.pl do zamawiania auta w dowolnym kierunku. Polecam korzystanie z UniTaxi.pl-taxi! ??
KH
Bardzo dobrze! Spotkaliśmy się, napoiliśmy, przejechaliśmy ostrożnie przez korki (droga jest w naprawie), dowieźliśmy bezpośrednio do hotelu. Wszędzie pomogłem z bagażem. Idealnie proste! Pieniądze zostały wypłacone dokładnie zgodnie z rachunkiem, dostaliśmy kolejny dokument płatności! Super!
Obsługa była doskonała, mój kierowca był zawsze na czas, był bardzo przychylny i przyjemny. Podobała się podróż. Samochód był czysty. Nie musiałem zastanawiać się, gdzie wsiąść lub wysiąść, więc dzięki temu moja podróż przebiegła płynniej, aby dotrzeć do celu.
DD
Transfer był doskonały! Kierowca spotkał się z nami na lotnisku, pomógł z bagażem i był bardzo pomocny. Dziękuję Ci! Samochód był właściwie minivanem z dużą ilością miejsca dla nas obu, aby odpocząć podczas podróży. Zdecydowanie polecam!
Wszystko poszło idealnie i zgodnie z obietnicami - spełnione, czekały przy wejściu, sympatyczny rosyjskojęzyczny kierowca nawet oprowadził po drodze krótką wycieczkę. Wszyscy są bardzo zadowoleni. Dziękuję Ci!
WD
Władimir Dubrows
10 października 2020
Kierowca mówił po rosyjsku. Przyjechaliśmy idealnie, nawet po drodze mieliśmy wycieczkę. Powiedział mi, gdzie iść, ostrzegł, że sklepy nie będą działać w weekendy. Po prostu świetna podróż. Klimatyzator został ustawiony zgodnie z naszymi życzeniami. Bardzo dziękujemy, przyjechaliśmy z Klasą wysokiegoom!
IM
Zawsze zlecam przelew przez UniTaxi. Nigdy nie miałem żadnych awarii. Awizacja, dokładne przybycie maszyny, terminowa dostawa. Bardzo przyjazny kierowca w Hamburgu, dobry angielski, pozytywna atmosfera podczas całej podróży.
Nasz kierowca wysłał nam SMS-a nie tylko, gdzie się z nim spotkać, ale także jego zdjęcie, abyśmy mogli go łatwo zidentyfikować, gdy opuściliśmy lotnisko. Był pomocny z naszymi torbami, uprzejmy i dobrze jechał. Pojazd był czysty i wygodny. Zdecydowanie ładniejszy niż zwykła taksówka.
Bardzo zadowolony! Uprzejmy kierowca spotkał nas tuż przy wyjściu do poczekalni, pomógł wnieść nasze walizki do samochodu, samochód okazał się wyższej klasy - minivan zamiast Klasy jakościa, pojechaliśmy szybko i bez incydentów bezpośrednio na hotel.
Wyrazić opinię

Transport z lotniska Tegel (Berlin)

Najlepszym sposobem, aby dostać się do Hanoweru, jest transfer z lotniska Tegel (Berlin). Po pierwsze, możesz odebrać samochód dowolnej klasy i rozmiaru, a także zamówić fotelik lub podwyższenie dla dziecka. Po drugie, cena przejazdu będzie znana nawet przy zamawianiu transferu i nie ulegnie zmianie. Po trzecie, po przybyciu na lotnisko Tegel (Berlin) powita Cię uprzejmy kierowca z tabliczką z nazwiskiem, odprowadzi do samochodu, pomoże z bagażem i zawiezie do hotelu.

Taksówka z lotniska Tegel (Berlin) jest dostępna w 26 kierunkach:

Transfer taksówką do Hanoweru

Jeśli nie chcesz jechać komunikacją miejską, zamów prywatny transfer do Hanoweru - nie musisz biegać po okolicy w poszukiwaniu samochodu, tracić czasu na czekanie na odpowiedni lot na lotnisku i wykonywać przesiadki.

Zamówienie taxi do Hanoweru jest dostępne z 10 punktów:

od 258 €
91 km (81 minuta)
od 191 €
Copyright © 2016-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. UniTaxi.pl jest częścią HolidayPrice Inc., europejskiego lidera turystyki online i powiązanych usług. Polityka prywatności. Regulamin serwisu.