Płatność

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności za usługi przelewów, możesz skontaktować się z nami mailowo [email protected] lub zadzwoń +48 (22) 266-266-8

Jak złożyć zamówienie i zapłacić

W zależności od kraju transferu taksówką dostępne są następujące opcje płatności:

  • Gotówka dla kierowcy. Przedpłata na miejscu nie jest wymagana, całą kwotę przelewasz kierowcy przy spotkaniu. Podczas rezerwacji musisz połączyć kartę, aby potwierdzić zamiar podróży.
  • Pełna przedpłata na miejscu. Całą kwotę, ile kosztuje transfer z lotniska, płacisz w dogodnej dla Ciebie walucie.
  • Płatność częściowa przy rezerwacji na stronie internetowej i wypłata salda gotówką kierowcy po przybyciu do miejsca docelowego.

Aby zapłacić za zamówienie od osoby prawnej, wybierz opcję z pełną płatnością na stronie i opcję „Wystaw fakturę”. Ważne: możesz złożyć takie zamówienie nie później niż trzy dni robocze. Po otrzymaniu wpłaty prześlemy potwierdzenie rezerwacji. Jeśli pieniądze nie wpłyną na nasze konto dzień przed wyjazdem, zamówienie zostanie anulowane.

Odpisy dokonywane są w jednej z trzech walut: dolarach, euro lub rublach. Waluta debetowa jest wskazana przy wyborze metody płatności po prawej stronie strony. Kurs wymiany może się różnić i zależy od kursu banku wydającego kartę.

Akceptujemy przedpłaty kartą VISA i MasterCard. Oba systemy płatności zapewniają bezpieczeństwo przelewów zgodnie z międzynarodowymi standardami. Operacja wprowadzania danych odbywa się na bezpiecznej stronie, która jest bramą systemu płatności. Gwarantuje to bezpieczeństwo Twoich danych i dostarczenie środków.

Tak. Płatność jest przyjmowana przez bank posiadający certyfikat VISA/MasterCard.

Zalecamy płatność w walucie wskazanej na voucherze. Ważne: musisz wcześniej przygotować niezbędną kwotę w gotówce. Płatność w innej walucie można omówić z kierowcą, ale będzie on miał prawo odmówić i poprosić o wymianę pieniędzy.

Jeśli zamówisz transfer lotniskowy, cena obejmuje już godzinę oczekiwania od określonej przez Ciebie godziny odbioru z lotniska. Jeśli lot jest opóźniony o mniej niż 30 minut, kierowca będzie to śledził i przybędzie na miejsce przylotu. Jeśli dowiesz się o dłuższym opóźnieniu lotu, powiadom kierowcę jak najszybciej, korzystając z jednego z numerów telefonów, na które wyślemy Ci e-mail. Uwaga: za przekroczenie czasu oczekiwania wliczonego w cenę, kierowca może zażądać dodatkowej opłaty. W przypadku zamówienia transferu z hotelu cena obejmuje 15 minut oczekiwania od godziny określonej w zamówieniu.

Nie. Cena nie jest uzależniona od terminu wyjazdu, weekendów czy świąt, a także pory dnia. Ta usługa różni się od usług taksówkarskich i taksówek lokalnych. Na przykład z UniTaxi możesz teraz zamówić taksówkę z lotniska do miasta na dowolny dzień w cenie wskazanej na stronie. Jedynym ograniczeniem są zasady dotyczące minimalnego czasu rezerwacji.

Copyright © 2016-2022. Wszelkie prawa zastrzeżone. UniTaxi.pl jest częścią HolidayPrice Inc., europejskiego lidera turystyki online i powiązanych usług. Polityka prywatności. Regulamin serwisu.