Najczęściej zadawane pytania

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, możesz skontaktować się z nami pocztą [email protected] lub zadzwoń +48 (22) 266-266-8

Zamówienie transferu

Miejsce wyjazdu wskazane jest w polu „Od”. Miejsce przyjazdu w polu „Do”. Możesz skorzystać z rozwijanej listy i wybrać żądane miasto, lotnisko, dworzec kolejowy, hotel lub wprowadzić dane ręcznie.

Kliknij przycisk „Znajdź”. Wybierz odpowiednią klasę transferu. Aby przejść do rezerwacji, kliknij „Zamów”.

rezerwacja transferu

W formularzu zamówienia należy dokładnie wypełnić wszystkie pola. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą techniczną poprzez e-mail [email protected] lub telefon +48 (22) 266-266-8.

Wybierz miasto i adres hotelu, z którego chcesz dostać się na lotnisko. Koszt nie jest uzależniony od adresu miejsca, z którego odbierze Cię kierowca. Podstawowym warunkiem jest, aby znajdowała się w granicach określonego miasta. Lotnisko jest wybierane w polu „Do”.

Zamawiając transfer weź pod uwagę czas podróży wskazany na stronie i weź pod uwagę trzy godziny na odprawę na lotnisku. Wtedy na pewno będziesz miał czas na samolot.

Jeśli potrzebujesz transferu z miejsca przyjazdu (lotnisko lub dworzec kolejowy), musisz podać godzinę przyjazdu lub przyjazdu. Kierowcy łatwiej będzie przygotować spotkanie na lotnisku lub dworcu.zamawianie

 

Jeśli godzina przyjazdu uległa zmianie, należy to zgłosić dyspozytorowi w celu poinformowania przewoźnika.

Kiedy musisz dostać się z hotelu na lotnisko, powinieneś wskazać godzinę, o której musisz się spotkać w recepcji. Aby obliczyć dokładny czas, odejmij od czasu odlotu około trzech godzin na odprawę na lotnisku i czas podróży. Przybliżony czas podróży z hotelu na lotnisko jest podany na stronie rezerwacji.

Przewidywany czas dojazdu podany jest na stronie internetowej oraz w pliku vouchera pdf, który jest pobierany podczas składania zamówienia.

Czas podróży

Należy pamiętać, że czas podróży może się różnić w zależności od warunków na drodze, pory dnia, świąt i innych czynników. Jeśli dowiesz się o pogorszeniu się sytuacji drogowej, powinieneś wcześniej dokonać zmian w zamówieniu.

Jeśli rezerwujesz transfer lotniskowy, musisz podać pełny numer lotu, którym przylatujesz. Numer składa się z części numerycznej i alfabetycznej. Ta informacja jest potrzebna kierowcy, w przeciwnym razie może popełnić błąd w czasie spotkania.

Minimalny okres przedsprzedaży zależy od klasy pojazdu.

Jeśli do wyjazdu pozostało niewiele czasu, złóż pilne zamówienie. Otrzymamy Twoje zgłoszenie i udzielimy informacji, czy możemy wykonać usługę.

Należy podać dokładny adres lokalizacji oraz nazwę hotelu. Rzeczywisty adres hotelu znajduje się na voucherze potwierdzającym zarezerwowanie pokoju.

Usługa przelewu zwrotnego może zostać wystawiona natychmiast przy zamówieniu przelewu bezpośredniego. W tym celu w odpowiednim polu formularza rezerwacji podaj datę i godzinę. Jeśli trasa bezpośrednia i powrotna są różne, należy złożyć dwa oddzielne zamówienia.

transfer powrotny

 

Podczas rezerwacji w formularzu zamówienia należy wskazać aktualną pocztę, zostanie na nią wysłany voucher potwierdzający. Będzie zawierał wszystkie informacje o wycieczce, w tym numer zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś e-maila potwierdzającego, skontaktuj się z managerem poprzez e-mail [email protected] lub telefonicznie +48 (22) 266-266-8.

Zalecamy złożenie wniosku o wyjazd. Aby to zrobić, wybierz żądaną trasę na mapie. Wśród proponowanych klas samochodów istnieje możliwość pozostawienia wniosku.

Pamiętaj, że prośba o podróż to prośba o ofertę, a nie rezerwację transferu.

Wypełnij wszystkie pola w formularzu zgłoszeniowym. W polu komentarzy dodaj dodatkowe warunki spotkania, jeśli to konieczne. Kierowcy zobaczą Twoją aplikację i sami zaproponują klasę auta oraz cenę usługi. Sam wybierasz najbardziej odpowiednią opcję.

W cenę wycieczki wliczone jest spotkanie ze znakiem. Czas oczekiwania na samochód to 60 minut. Jeśli potrzebujesz innych warunków, wypełnij dodatkowe pola na stronie.

Dodatkowe usługi

Jeśli zostawiłeś prośbę i nie otrzymano żadnych ofert od kierowców, sugerujemy skontaktowanie się z obsługą techniczną, podając numer żądania. Możesz zamówić przelew na stronie.

Kierowcy oferują samochody i ceny, jeśli mają taką możliwość.

Opłata transferu

Koszt transferu uzależniony jest od kraju świadczenia usługi, klasy auta. Oferujemy następujące opcje płatności:

  1. Płatność pełnego kosztu wycieczki na miejscu. Pełną opłatę za przejazd z lotniska dokonujesz w akceptowanej przez Ciebie walucie.
  2. Częściowa płatność za wycieczkę przy rezerwacji na stronie. Saldo jest wypłacane po przybyciu w miejscu przyjazdu w gotówce kierowcy.
    Pełna płatność gotówkowa kierowcy.
  3. Ta opcja nie jest dostępna w niektórych regionach.

Skontaktuj się z managerem pod adresem e-mail [email protected] w celu dokonania płatności zgodnie z danymi konta.

Płatność z karty odbywa się w euro lub dolarach. Opcja walutowa obciążenia środków jest wskazana przy wyborze metody płatności. Należy pamiętać, że kurs wymiany jest różny i zależy od kursu walutowego banku wydającego kartę.

Płatności dokonuje Visa, MasterCard dla bezpiecznego przelewu zgodnie z międzynarodowymi standardami. Wprowadzanie danych odbywa się na bezpiecznej stronie bramki systemu płatności. Operacja gwarantuje ochronę Twoich danych i transfer pieniędzy.

Płatność jest całkowicie bezpieczna. Akceptowane przez certyfikowany bank Visa/MasterCard.

Zalecamy dokonywanie płatności w walucie wskazanej na voucherze. Lepiej jest wcześniej przygotować wymaganą ilość gotówki.

Płatności w innej walucie można omówić z kierowcą, gdy ma on powody odmówić i poprosić o wymianę banknotów.

Przy zamówieniu transferu z lotniska cena obejmuje godzinę oczekiwania od momentu przybycia samolotu na lotnisko. Jeśli lot jest opóźniony o mniej niż 30 minut, kierowca sprawdzi to i przybędzie na miejsce przylotu. W sytuacji, gdy lot jest opóźniony o więcej niż pół godziny, prosimy o jak najszybsze poinformowanie o tym kierowcy. Numery telefonów są wysyłane na e-mail.

Kierowca może zażądać opłaty za przekroczenie czasu oczekiwania, który jest wliczony w cenę.

Koszt jest podawany za pojazd i nie zależy od liczby pasażerów. Maksymalna pojemność samochodu jest wskazana dla każdej klasy pojazdu.

Liczba pasażerów

Pora dnia, weekendy nie wpływają na koszt wycieczki. To główna różnica w stosunku do lokalnych usług taksówkowych. Ograniczenia dotyczą minimalnego czasu rezerwacji. Niektóre duże wydarzenia, takie jak obchody sylwestra, igrzyska olimpijskie czy mistrzostwa świata, mogą prowadzić do wzrostu kosztów ze względu na zwiększony popyt.

Wyślij e-mail na adres [email protected] ze szczegółowym opisem problemu. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać wszelkie problemy.

Zalecamy wykonanie prostych manipulacji: zmień przeglądarkę, w której witryna jest otwarta; zrestartuj urządzenie i wróć do płatności; zmienić metodę płatności.

Warunki transferu

Pasażerów liczy każde dziecko, bez względu na wiek. Prosimy o uwzględnienie dzieci podczas wpisywania liczby osób podczas rezerwacji. Rodzaj fotelika dla dziecka jest określony podczas wypełniania szczegółów rezerwacji. Fotele dla dzieci są płatne osobno.

Zamawiając transfer dla dzieci przez grupę 8 osób do 18 lat prosimy o kontakt z obsługą w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat kosztów i warunków zamówienia.

Fotele są obowiązkowe w większości krajów. Zasady przewożenia dzieci reguluje prawo. Przewóz dzieci bez specjalnych siedzeń podlega karze grzywny.

Jeżeli jesteś z dzieckiem, bez podania informacji o udostępnieniu fotelika dla dziecka, kierowca ma prawo odmówić realizacji zamówienia.

Maksymalna liczba pasażerów i miejsc do przewozu bagażu jest wskazana na stronie internetowej dla wszystkich klas samochodów wraz z przykładowymi modelami. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówienia, skontaktuj się z naszym menedżerem.

Masz gwarancję, że otrzymasz samochód wybrany podczas rezerwacji. Wymiana odbywa się w klasie większego komfortu i pojemności.

Pojemność każdego pojazdu i ilość dozwolonego bagażu są podane na stronie internetowej.

Kawałek standardowego bagażu to torba lub walizka. Ogólne parametry, które w sumie nie powinny przekraczać 158 centymetrów.

Bagaż podręczny można zabrać do kabiny.

W przypadku potrzeby przewiezienia bagażu niestandardowego, takiego jak deski snowboardowe, narty, kije golfowe, wózki dziecięce, rowery itp. prosimy o kontakt z kierownikiem mailowo [email protected] lub telefonicznie +48 (22) 266-266-8 .

Suma długości, szerokości i wysokości bagażu zgodnie z regulaminem przewozu nie powinna przekraczać 158 centymetrów. Każdy bagaż, który nie spełnia tego wymogu, może zostać uznany za niestandardowy.

bagaż niestandardowy

W przypadku potrzeby przewiezienia bagażu niestandardowego: kijów golfowych, nart, desek snowboardowych, wózków dziecięcych, rowerów itp. prosimy o kontakt z kierownikiem mailowo [email protected] lub telefonicznie +48 (22) 266-266-8. Zostaniesz poproszony o wybór klasy samochodu.

Jak tylko dowiesz się o opóźnieniu lotu prosimy o niezwłoczne powiadomienie kierowcy telefonicznie, co zgłosimy mailem lub do kierownika mailem [email protected] lub telefonicznie +48 (22) 266-266-8.

Pamiętaj, aby podać numer zlecenia przelewu i nową godzinę przybycia.

Przy zamówieniu na stronie istnieje możliwość opłacenia dodatkowej godziny oczekiwania. Dla każdej klasy transportu koszt jest inny. Informacje znajdują się na stronie internetowej.

W sytuacji, gdy przyjechałeś przed godziną transferu, jest prawdopodobne, że kierowca ze znakiem jeszcze nie przyjechał. Zatrzymaj się przy wyjściu z hali przylotów i poczekaj na kierowcę.

Aby szybciej spotkać się z nim na lotnisku, skontaktuj się z nim telefonicznie.

Staraj się nie brać prostej taksówki z lotniska do miasta. W takim przypadku nie zwrócimy Ci pieniędzy, poniesiesz dodatkowe koszty.

Koszt usługi obejmuje przejazd pod dowolny adres na terenie miasta. Aby zamówić wycieczkę do hotelu w polu „Dokąd” wybierz miasto, lokalizację hotelu, a następnie podaj adres na stronie tworzenia zamówienia.

Osobny długi postój lub wizytę pod innym adresem poza trasą można osobiście wynegocjować z kierowcą. Możesz wybrać dodatkową usługę z wizytą w drodze pod żądany adres na stronie.

Voucher potwierdzający rezerwację zawiera cenę ustalonej trasy.

Zasady przewozu zwierząt regulują przepisy prawa. Wszystkie zwierzęta muszą być przewożone w specjalnym przenośnym kontenerze. Aby podróżować, musisz mieć zaświadczenia i inne dokumenty zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem kraju przybycia.

W przypadku naruszenia wymogów prawa lub braku dokumentów, kierowca może odmówić przejazdu.

Jeśli pojazd ulegnie uszkodzeniu podczas podróży, przewoźnik może zażądać odszkodowania.

Spotkanie z kierowcą

Kierowca spotka się ze stolikiem z Twoim imieniem i nazwiskiem. Podczas odlotu z lotniska kierowca będzie czekał na Ciebie przy wyjściu z hali przylotów.

Wyjeżdżając z hotelu, kierowca będzie czekał w lobby hotelowym.

Wszystkie dodatkowe instrukcje dotyczące odbioru można znaleźć na kuponie potwierdzającym rezerwację.

Numer kontaktowy kierowcy zostanie przesłany e-mailem na dzień przed rozpoczęciem transferu. Na podany podczas rezerwacji numer telefonu otrzymasz powiadomienie SMS.

Skontaktuj się z kierowcą, jeśli Twój lot jest opóźniony o ponad pół godziny lub przełożony, lub jeśli masz opóźnienie w odbiorze bagażu.

Kierowca dołoży wszelkich starań, aby spotkanie odbyło się. Będzie miał twój numer telefonu, a ty będziesz miał numer telefonu do kierowcy.

Postaramy się, aby Twoja podróż była komfortowa. Przy składaniu zamówienia istnieje możliwość wyboru kierowcy z podstawową znajomością języka angielskiego, w zależności od regionu.

Takie sytuacje powstają, gdy klient i kierowca nie mogą się odnaleźć. Dokładnie obejrzyj wszystkie znaki spotkania, zadzwoń do kierowcy, jeśli nie odbierze telefonu w ciągu pół godziny, zamów taksówkę w recepcji hotelu lub na postoju taksówek na lotnisku. Zwrócimy koszty.

Wprowadzanie zmian lub anulowanie zamówienia

Zmiany w przelewie dokonywane są w następujący sposób:

  1. Jeśli do wyjazdu pozostało więcej niż dzień – na Twoim koncie osobistym.
  2. Jeśli mniej niż jeden dzień, skontaktuj się z pomocą techniczną.

W sytuacji, gdy zmiany wpłynęły w czasie krótszym niż jeden dzień, nie można ich zbadać.

Anulowanie zamówienia z pełnym zwrotem zaliczki uzależnione jest od klasy auta. Informacja jest widoczna przy zamówieniu.

W przypadku samochodów w opcji ekonomicznej i komfortowej bezpieczny powrót odbywa się co najmniej 5 godzin przed rozpoczęciem podróży.

W przypadku samochodów klasy premium, minibusów anulowanie zamówienia z pełnym zwrotem kosztów jest możliwe z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.

Warunki anulowania zamówienia bez strat finansowych wskazane są w piśmie lub na stronie anulowania zamówienia.

Na stronie możesz wykupić bezpłatną usługę anulowania. Pozwala na anulowanie zamówienia w dowolnym momencie przed rozpoczęciem wycieczki. Tylko koszt samej usługi jest odliczany od klienta.

Mamy możliwość całkowitego anulowania zamówienia. Informacje o anulowaniu są podawane w momencie rezerwacji.

Co zrobić, jeśli środki nie wpłyną po anulowaniu zamówienia?

W przypadku braku zwrotu prosimy o kontakt mailowy [email protected] lub telefoniczny +48 (22) 266-266-8.

Copyright © 2016-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. UniTaxi.pl jest częścią HolidayPrice Inc., europejskiego lidera turystyki online i powiązanych usług. Polityka prywatności. Regulamin serwisu.